vrijdag 22 november 2013

My Wishlist

Pakjesavond komt er weer aan , dus iedereen gaat massaal lootjes trekken ! Ik ga 3 keer sinterklaas vieren , dus moet ik allemaal verschillende dingen vragen . Ik weet meestal niks om op te schrijven , dus kijk ik altijd even op internet voor leuke spulletjes ! Ik ben allerlei websites af gezocht , tot ik de leukste dingen heb gevonden . Dit is mijn wishlist !



Duo eyeshadow van de Hema , deze twee groen tinten vind ik echt fantastisch ! De laatste tijd vind ik leger groen al een van mijn lievelingskleuren , dus dan moet ik er ook oogschaduw van hebben ! Deze is €3,50 .


Special effect chameleon nagellak van de Hema . Een mooi metallic lakje , met allerlei kleuren . Daarom heet hij natuurlijk ook chameleon ! Deze is €3,75 .


Tijdschriftenactie . Deze had ik vorig jaar ook op mijn lijstje gezet , je krijgt 13 of 6 keer een blad naar keuze voor maar €9,95 ! Ik ben heel blij dat deze actie er weer is ! Vorig jaar heb ik de Hitkrant uitgekozen , en dat zal ik dit jaar ook doen .


Longlasting lipstick van Essence. Ik heb er al twee van deze lipsticks , maar ik vind ze zo mooi ! Deze heet 05 dare to be nude , het is een neutrale nude kleur . Op de foto ziet hij er een beetje bruin achtig uit , maar in het echt is hij nude . Heel mooi ! Deze is €2,49 .

Better Than False Lashes Mascara Ultra Black C01 Ultra Black

En dan de laatste op mijn wishlist , better than false lashes mascara ultra black van catrice . Mijn mascara is bijna op , en ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe . Dit is er een die extra veel volume geeft en echt zwart is . Ik vind het wel mooi als mijn wimpers wat meer volume hebben . Deze mascara is €4,59 .

Dit was mijn wishlist , ik hoop dat jullie ook wat ideeën ervan hebben gekregen ! 

Door Lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten