woensdag 20 november 2013

H&M lippotlood en lipstick

Een van mijn favoriete merken is H&M , ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel van. Maar ik vind dat ze mooie kleding hebben en ook belangrijk ; het is betaalbaar ! Ik bestel meestal niks online , dus daar komt het ook van. En de dichtbij zijnde is in Emmen , en daar kan ik niet eventjes heen fietsen .. Jammer ! Soms neem ik even een kijkje op de site , en dan kom ik wat leuke dingetjes tegen.






Zo kwam ik deze lippotloden tegen , ik vind de kleuren echt super mooi ! De eerste is rood , de tweede is beige en de derde is roze . Als eerste zag ik de beige , ik vind het wel mooi om het een beetje natuurlijk te houden . Maar het mag ook wel een keer een fel kleurtje zijn ! Zoals de roze en de rode . De lippotloden lijken me ook heel fijn , makkelijk om aan te brengen lijkt mij . Ik zit er aan te denken om ze te bestellen . Ze zijn ook niet zo duur , ze zijn €3,95,- per stuk .
 

Deze leuke lipsticks stonden onder de lippotloden , ik was meteen verliefd op de wijnrode lipstick ! Zelf heb ik een keer wat kleine testers gekregen , en daar zat ook zo'n wijnrode bij . Hij was alleen wel klein , en dus ging die snel op . Ik heb er nog geen een weer gezien , maar deze komt er dicht in de buurt ! De andere lipstick is beige , met de naam 'Champagne'. Hij lijkt een beetje op de beige lippotlood , maar dan met een ander effect. De wijnrode heeft trouwen ook een naam , 'Wild Thing'. Er zijn ook nog 3 andere lipsticks met ook een super leuke naam ! 'Up All Night' is een rode lipstick , 'Pink Fool' is een knal roze en 'Darling Pink' is een licht roze lipstick. Deze zijn €4,95,- per stuk.

Ik zit er aan te denken om ze allemaal te bestellen , want ik vind ze echt geweldig ! Ik weet de kwaliteit niet , en heb er eigenlijk niemand nog over gehoord . Dus als ik ze toch heb besteld , swatch ik ze voor jullie ! Heb je nog vragen ? Zet je vraag of commentaar in de reacties , of stuur een mailtje naar doityourselfxoxo@gmail.com !

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten