maandag 28 oktober 2013

Shoplog : schakelketting en armband

Ik kijk elke woensdag altijd even bij de reclamefolders , in de hoop dat er nog iets leuks in de aanbieding is ! Daardoor heb ik deze schakelketting en armband gevonden ! Ik was al lang op zoek naar een zilveren schakelketting , die goedkoop is en er natuurlijk goed uitziet . Uiteindelijk heb ik mijn ketting gevonden ! Bij de kruidvat waren ze maar €3 ! Ik heb hem meteen gekocht ! En om het plaatje helemaal af te maken heb ik de armband er ook nog bij gedaan .


Voor €3 is het echt een prachtige ketting ! Hij is denk ik van plastic gemaakt , omdat hij een stuk lichter is dan de andere schakelkettingen . De armband kostte €2,49 , en ook een stuk lichter , wat ik trouwens wel fijn vind .


Het enige minpunt is dat de schakels anders zijn , die van de ketting is wat grover dan die van de armband . Echt jammer ! Maar voor €2,49 is het een mooie armband .


Een veelgestelde vraag : hoe combineer ik zo'n ketting ? Ik heb hem gecombineerd meet een blauwe sweater . Om hem op te laten vallen , kun je het ook op een basic item dragen . Je kunt er alle kanten mee op ! 

Door Lisa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten