zondag 27 oktober 2013

Leuke producten voor autumn

Ik ben eens gaan rondkijken naar wat voor producten ik in de herfst gebruik. Collistar vind ik een erg fijn merk. De oogschaduw die ik zelf heb is naturel. Zelf vind ik de glitters erg mooi. Het geeft een warm effect, daar houd ik van. Toen ik op de Red Carpet Awards was, heb ik een goodie bag gekregen en daar zat een hele fijne mascara in. Scandal eyes retro glam mascara. Deze raad ik aan! Niet te dik en niet te weinig.Onder de foto's staat een review.








   Scandal eyes retro glam mascara (Rimmel)

Als ik de dop van de mascara afdraai gaat het al erg soepel. Het borsteltje is op zich wel iets groter. Maar als je een dun laagje van een andere mascara aanbrengt, krijg je vollere wimpers.
Als ik een cijfer moest geven gaf ik de mascara een 8.










Elke dag is er fashion collage,
zo zie je wat er elke dag in is!








Door Daniëlle

De ruit

De laatste tijd ben ik helemaal fan van de ruit , een leuk houthakkers blouse is echt een musthave!  Hij wordt vaak gecombineerd met leer en studs , voor een Rock 'n Roll look . Je kunt je look beperken met een ruit item , maar ook voor de volledige look gaan .


Vind je de volledige look toch te heftig ? Kies dan voor een geruite jas of houthakkers blouse , die zijn helemaal hot deze winter en herfst. Je kan het Combineren met een zwarte broek.

 of een leren broek , ook een musthave die in je kast moet liggen ! En met een t-shirt met een tekst erop en je look is klaar !

Gespot op de catwalk bij Dolce & Gabbana, Stella McCartney en Saint Lauren.

Vanilles heeft een paar ruit items voor jou op een rij gezet !


 Topshop.com
Topshop.com €130,00



Shop.mango.com €29,99
 Shop.mango.com €29,99


shop.mango.com
Shop.mango.com  €29,99


 
c-and-a.com €19,99

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten