dinsdag 29 oktober 2013

Hotte laarsjes



 Hee meiden! Ik moest vandaag wel erg lang naar school..
 En door die regen was ik later thuis en moest ik dus langer bezig met mijn huiswerk. Erg balen want ik had vandaag mijn stukje veel eerder willen plaatsen! Lees hier mijn stukje over te gekke laarzen. Veel lees plezier!





Geen koude voeten meer met deze super hotte laarsjes! Er zit lekker warm bond in de laarsjes en ze zijn ook nog eens trendy! Je kan ze nu in de winkel kopen. Er zijn twee kleuren te koop. Zelf koos ik voor zwart omdat dat makkelijker te combineren is. Maar je zou ook voor bruin kunnen gaan.Voor welke kleur zou jij gaan?



                                        
Na een poosje combineren heb ik toch een leuk setje gevonden voor deze herfst!
Welk item zou jij kiezen uit dit setje?
Ik zou geen keuze kunnen maken.

Pssst, like je ons al op Facebook?
Door ons te liken op Facebook kom je achter leuke nieuwtjes.

 Vanilles op Facebook


Door Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten